poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Przepiśnik

Witam!
Długo mnie nie było, ale mam nadzieję że się to od teraz zmieni. Dużo spraw spowodowanych przyszłą przeprowadzką. Z tej okazji zrobiłam w końcu coś dla siebie a mianowicie przepiśnik ulubionych dań! Poprzedni był dla mojej siostry Magdy, który znajdziecie tutaj. Nie mam za dużo wspólnego z kuchnią, raczej staram się ją omijać szerokim łukiem, ale możliwe, że z moim przepiśnikiem się to zmieni i będę częściej zaglądać do kuchni :)
Polecam wszystkim zrobienie dla siebie lub dla przyjaciela takiego przepiśnika, wygląda bardzo ładnie i jest prostu w wykonaniu!


Potrzebny będzie zwykły zeszyt, w twardą lub miękką okładkę, nożyczki, klej, kolorowe papiery, kuchenne dekoracje oraz inne ozdoby.

Smacznego! :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za komentarz :) M&A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...