środa, 9 kwietnia 2014

Karczochy - jajka wielkanocne

W związku ze zbliżającymi się świętami z moich rąk wyskoczyły jajka karczochy. Jest to mój debiut w tej dziedzinie. I wcale nie jest to trudne, jak mi się dotychczas wydawało. Moim nauczycielem była mama, która już od dłuższego czasu w tym siedzi :) 
Metoda ta jest popularna w tworzeniu ozdób na Wielkanoc w postaci jajek, jak i Boże Narodzenie kiedy to tworzy się bombki. A można tworzyć naprawdę piękne rzeczy. W różnorodnych kolorach. W planach mam jeszcze chęć zrobienia takiego jajka czarno białego i będzie mógł stać okrągły rok.
Tak się prezentują moje jaja



1 komentarz:

  1. Zaglądnęłam, ponieważ chciałam Ci życzyć ciepłych i najpiękniejszych świąt w gronie bliskich. Pełno miłości i spełnienia najskrytszych marzeń, a także zdrowia i dużo szczęśliwych chwil!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) M&A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...