piątek, 24 sierpnia 2012

Inspiracje: Washi Tape - kolorowe taśmy klejące

Słyszeliście o washi tape? Takie słodkie kolorowe taśmy klejące? Ja sama ostatnio, przez przypadek, je odkryłam w moim miejscowym sklepie plastycznym. Muszę przyznać, że od razu mnie urzekły i musiałam sobie kilka kupić. Wybór kolorów i wzorów jest ogromny, dlatego też miałam problem ze zdecydowaniem się które najbardziej mi się podobają :) Oto moja mała kolekcja <3


Oczywiście sposobów na ich wykorzystanie jest nieskończenie wiele! Możecie między innymi ozdobić nimi świece, wazoniki, słoiki albo bombki na święta :). Tutaj znajdziecie kilka inspiracji:







Prawda, że są wspaniałe? A użyć ich możecie dosłownie wszędzie i to czyni je wspaniałym narzędziem do dekoracji domu :)

1 komentarz:

  1. Wyglądają świetnie,sama mam wielką ochotę na ich zastosowanie,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) M&A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...