czwartek, 13 grudnia 2012

Świąteczny kącik z przymrużeniem oka

Święta zbliżają się wielkimi krokami! Widać to już chyba wszędzie. Natchniona tyloma pięknymi widokami w moim otoczeniu oraz tymi z czytanych blogów, postanowiłam zakasać rękawy i wprowadzić mały bożonarodzeniowy akcent w moje kąty. Nie ma tego wiele, ale zawsze. Oczywiście nie mogłam pójść na łatwiznę i otoczyć się samymi kupnymi gadżetami. Z tego też powodu powstały oto takie dwie świece:










Posłużyłam się oczywiście metodą decoupagu na świecy, która jest banalnie prosta. A tak prezentują się razem:



Tutaj wcześniej wspomniany świąteczny kącik. Nie ma szaleństwa (troszkę zazdrość się wkrada przy oglądaniu kącików blogowych koleżanek ;)), ale jest mój własny. Mam tylko cichą nadzieję, że w przyszłym roku będzie większy i nie będzie cieszył tylko mojego oka :)




( na firankę nie zwracajcie uwagi )




( oraz na słabą jakość zdjęć )

:))) Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za komentarz :) M&A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...