poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Porcelanowe pudełeczko


Moja pierwsza decoupage'owa praca :) Prawdę mówiąc jestem z niej bardzo dumna! Użyłam papierowe pudełeczko w kształcie serduszka, całość obkleiłam różana serwetką.

Do zrobienia takiego pudełka będzie potrzebne:

  • oczywiście pudełko według uznania :)
  • ja użyłam różanych serwetek, oczywiście wybieramy wzór według uznania;
  • klej do decoupage (ja mam Heritage 3w1: podkład, klej i werniks błyszczący); 
  • crackla dwuskładnikowa;
  • porporina (złoty proszek do spękań);
  • lustrina - służy jako werniks do złoceń, ale w technice decoupage nadaje przedmiotowi wygląd porcelany! :)



A tu już udekorowane pudełeczko :)
Życzę wszystkim miłego dnia i udanego decoupage'owania!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za komentarz :) M&A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...